Valborg

Har ju inte berättat om igår än. Så jag tänkte göra det. Jag skulle ju egentligen grillat oså men det blev inget. Kvällen blev mycket bra iaf. Det började med att vi skulle överraska Sara på pizza hut. Eftersom hon fyller år. Hon hade ingen aning så det blev väldigt lyckat. Efter det så drog vi o mötte upp några fler o sen tog vi spårvagnen till folketspark. Åkte lite karuseller gick runt o kolla lite. Efter det tog vi spårvagnen till folkparken o kollade på brasan. Vi kanske va där i en kvart haha o sen åkte vi till paulinn, men på vägen dit så stannade vi på sibylla! ett måste ;) Sen va vi hos paulinn resten av kvällen. Det va mycket mycket kul o trevligt! Hoppas ni med hade en bra valborg :)


haha jennys min :')



Kommentarer
Postat av: jenny

känner mig otroligt vacker på bilden osv... X)

2011-05-03 @ 15:36:53

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0