spelar det längre någon roll? jag orkar inte slåss..

Funderar på hur jag vill ha mitt hår. Klippa det kort, lugg, spara det.. Ja det finns hur mycket som helst. Förra sommaren klippte jag mig kort och jag trivdes väldigt bra med det, men jag vet inte om jag vågar. Och dessutom har jag alltid velat haft jättelångt hår. Det är svårt. Jag vet iaf att jag vill fortsätta ha mitt hår rött! Måste nart färga om det igen, börjar få en ful utväxt. Någon ska har ett förslag på jag ska göra med mitt hår? :)

Jag skulle ju inte direkt tacka nej till den där håret:

pic: 365 days


Kommentarer
Postat av: Emma

jag tycker du ska klippa lugg!

2011-05-10 @ 23:05:50
Postat av: Anonym

Ha kvar det du har nu...

2011-05-10 @ 23:06:21
Postat av: Anna

Jag tycker du ska spara ut håret, som hon på bilden!

2011-05-10 @ 23:07:54

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0