sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead

Tja! Kom precis hem till pappa från mamma. Har suttit där o pluggat matte. Skönt när det är tyst. Nu ska jag nog bara sitta här framför datorn o kolla lite bloggar. Jag är hungrig så jag borde egentligen äta men jag är för lat. Har egentligen inte mycket att säga om dagen eftersom jag har pluggat. Tänkte skriva att jag längtar till helgen men nejnej måste plugga då med. Livet är härligt ibland :)))

Måndag - plugga matte, läsa engbok
tisdag - plugga matte, läsa engbok, göra biologi eller teknik uppgift & planera min o cornelias gympalektion.
onsdag - skippa sovmorgonen o gå på lyftet -.- plugga matte o läsa engbok + skriva klart recention.
torsdag - Np i matte, läsa sv bok, göra franska läxa.
fredag - va hemma o ta vara på en pluggfri dag..
lördag- läsa sv bok o fysik uppgift? 
söndag- so kompletering & filma musikvideon

ser ut som att det kommer bli en härlig vecka...

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jag tycker att du ska börja lägga in fler bilder på dig här på bloggen. Jag vill se mer av ditt vackra ansikte!

2011-05-02 @ 22:25:32

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0