Old friend why are you so shy? It ain't like you to hold back or hide from the light.

Hej! Kom hem från skolan för en timme sen kanske. Helt okej dag. Hade matte,eng, franska o slöjd. Nu måste jag plugga matte. Har np imorrn. Hoppas på det bästa. Usch jag känner mig depp. Det kan ju bero på väret. Vad kom det ifrån egentligen? Förra veckan var det väl sol? o nu snöar det. Jag fattar inte riktigt.. Aja plugget väntar. Vi hörs :)

    
Anonym om nytt!:

Vad kostade de svarta shortsen från monki? :)

 - Shortsen kostade 250kr! Har jag för mig iaf. De finns även i vita o de är med riktigt snygga :) Det är kul med frågor, så fråga på ;)



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0