Lördag

Hej! Just nu sitter jag hos pappa. Har haft två jättebra dar. Igår, efter teatern (som var väldigt rolig men konsig haha) åt jag o cornelia skagenbaguette. Lika god som vanligt! Efter det mötte vi upp Ida och Louise. Vi gick runt på stan lite. Jag köppte ett nagellack. Men inte det från depend. Visar sen. Det var mycket roligt på stan iaf. Cornelia och jag åkte hem till henne. Hon sminkade mig, vilket hon är riktigt grym på!! Vi gick ut o fota lite. Hon är väldigt duktig på det med. Visar kort sen när hon har skickat. Resten av kvällen kolla vi film o åt. Mys. Idag har vi gjort ungefär samma saker. Kulkul :) Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. vi fårse. Vi hörs sen iaf :)


smink o foto: cornelia

Kommentarer
Postat av: Viktor

Snygging :)

2011-05-07 @ 18:44:14

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0