Torsdag

hej på er! Tråkigt väder det är idag, tycker ni inte det? Grått o trist. Kom hem från skolan för ca en timme sen. Mamma kommer snart och hämtar mig. Har inte så mycket att skriva om dagen. Tänkte bara informera er om att jag ska göra massa roligt nu i maj.


- 2 maj: ( på lördag ) Ska jag gå på royal med mycket roligt folk. Hoppas på en rolig kväll!

-9 maj ska jag o cornelia vara hundvakt åt min farmor och farfars hund. Vi ska bo helt själva i ett stort hus. Scary haha nej: men det kommer bli skitkul!

- 15 maj ( inte riktigt säker ) Ska jag o titta på min kära vän anges när hon sjunger i "norrköping melodifestival för 9:or" Daniel Adams Ray är även gästartist. KUUL !!!

-16 maj: ska jag gå på älskade HÅKAN HELLSTRÖMS konsert. Det ska också bli skitkul.


Kommentarer
Postat av: din bästa lässare ;)

Frida det är snart APRIL !

2011-03-31 @ 16:01:26
Postat av: tina

Roligt att du bor i norrköping och ska på melodifestivalen här i norrköping. Själv ska jag gå eftersom en från min klass ska sjunga! :)

2011-03-31 @ 22:09:22
URL: http://kristinacicak.blogg.se/
Postat av: Camelia Karova.

De kommer nog bli grymt imorgon!! :D

2011-04-01 @ 21:12:41
URL: http://karova.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0