Planer för sommaren

Jag hoppas verkligen att det här kommer bli en bra sommar. Med mycket bad, sol och god mat. Jag har en del saker inplanerade redan. Resten tar jag som det kommer. Det är skönast så ;)

 

Midsommar kommer spenderas med mina fina vänner. Vi kommer antagligen tälta eller göra något annat kul! Förra året var det så himla fint. Jag och Sara fick följa med till Agnes land. Vi badade och hade det väldigt mysigt. Hoppas den här midsommaren kommer bli minst lika bra!


Den 8 juli åker jag o min kära familj till Spanien. Jag längtar dit så himla mycket. Förra gången vi var där var det så himla mysigt. Jag älskar att åka utomlands. Åka på utflykter och ligga på stranden hela på dagarna och på kvällarna gå ut och äta på restaurang. Det är verkligen något jag ser fram emot!


Jag ska såklart åka till bovallstrand som vi gör varje år. Älskar det stället!


Jag kommer åka o segla mycket den här sommaren. Vi ska bland annat segla i göta kanal och sedan ner till skåne och hälsa på släkt.


jag hoppas att jag kommer få träffa min klass en del i sommar med! Kommer sakna dom alldeles för mycket annars..


.. jag hoppas även på att det kommer bli mycket grillkvällar med vänner..


.. och såklart mycket dans! Vad har ni för planer i sommar?


 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0