happy people never fantasize

bilder från mentorsdag och avslutning


Tänkt nog lägga mig snart! Ska se ett par avsnitt av o.c först. Imorrn bär det av till min morfar. Tar med mig kameran så jag kan fota lite. Hoppas på att få till en bra header eller nåt. Om det nu funkar. Den krånglar ju hela tiden. Vi får se helt enkelt! Godnatt :)

 

sofia om we will still be friends forever ♥:
vart har du köpt dina skor? :)

 

svar: Jag tror jag köpte dom förra året på nilson. Det är vagabond så dem finns säkert lite överallt. Jag har faktiskt för mig att jag sett att dom finns kvar :)

 


Kommentarer
Postat av: Ida Franzén

Jag tycker att vi får hitta på nått i sommar!!

2011-06-19 @ 19:35:15
URL: http://idafranzen.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0