You know i'm no good.

Heej! Nu är jag hemma! Jag kom hem igår kväll. Jag har haft en riktigt riktigt bra vecka på Mallorca. Vi badade, sola och hade det väldigt fint. Tänkte berätta mer om resan i ett annat inlägg. Massa bilder kommer också. Direkt när jag kom hem från spanien så var det bara att sätta sig i bilen för vi skulle ner till skåne och hälsa på släkten. Det var kul att träffa alla igen! Stannade där några dagar sedan så åkte vi vidare till bovallstrand och där stannade vi en vecka! internet funkade knappt där så det är därför jag inte har uppdaterat något.
Idag har jag träffat mina fina vänner igen efter många veckor. Vi chillade och spelade vollyboll i folkparken. Ikväll blir det bad ute i svärtinge! Känns skönt att vara hemma igen :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0