I just shot a man down

dåliga mobilbilder

Igår hann jag tyvärr inte uppdatera så mycket. Jag vaknade alldeles för sent för att ens hinna starta datorn. Jag sprang ner på stan och mötte Jessica. Vi handlade det sista inför resan och åt lunch. Sen åkte vi hem och packade. Är nästan klar har bara liiite kvar som jag tänkte packa ihop nu. Vid fem ungefär så kom viktor och robin och hämtade mig på moppen och så åkte vi till Svärtinge för att bada och träffade massa trevligt folk. Vi satt vid någon sjö och chillade. Efter sjön så åkte vi såklart till marris och åt. Efter det följde viktor, oskar och sandra med hem till mig. Vi gjorde inte speciellt mycket satt mest och prata. Sandra och oskar åkte hem och jag åkte till viktor för att sova där. Det blev en riktigt bra dag!
Anonym om Packning:
Vart är den blå prickiga bikinin ifrån? Fin blogg ! :)
Svar: Tack så mycket! :) Bikinin är ifrån MQ och kostar ca 350kr!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0