Jag ser mig i spegeln med ögon röda av gråt. Jag tänker hur gick det till, hur bar dem sig åt?

Idag träffade jag Cornelia på stan. Vi åt lunch på Wayne's coffe och gick runt i massa affärer. Fick med mej en randig långklänning från Gina Tricot. Det var ett tag sen jag träffade Cornelia så det var kul att träffa henne :) Hon har ju jobb den jävel.. Fuskigt! Nu sitter jag iaf hemma och väntar på att mamma och fredrik ska komma hem. Vi ska ut och äta på restaurang. Mysigt. Efter det ska jag vidare hem till jenny på filmkväll!

 

Cornelia köpte en töjning. Det vill jag med ha! Inte alls så stor. 3-4 mm räcker bra...


Kommentarer
Postat av: Röör

"Inte alls så stor.3-4mm räcker bra.."

...Behöver jag ens nämna hur jag tolkar den lilla delen av texten?? :P

2011-07-03 @ 03:12:35

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0