Fredag

Hej! Kom hem för ett tag sen. Har ätit och så. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. har jätteont i magen iaf :( Kanske ska träffa elli, viktor och eddie senare. Jag vet att jag ska laga mat ikväll iaf. Kul jag gillar verkligen att laga mat och baka! :)

Jag har fått en fråga! Kul att ni frågar saker. Fortsätt med det !:)

 

Från: anonym

hur många armhävningar gjorde du till slut då? :)

 

Svar: Jag går ju enligt ett schema så det är olika varje gång. Man gör tex 6st och så väntar man en minut och gör tex 8st osv. Sista "omgången" ska man göra så många man orkar och då står det att man ska tex göra minst 7. Den här gången gjorde jag 6st-8st-6st-6st  & sista omgången var det minst 7 och jag gjorde 20. Så jag gjorde alltså 46st, men inte på samma gång :) ni kanske tycker det är lite men jag har verkligen inga muskler hehe..


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket för svaret!

gör du armhävningar för att bli stark eller mer för och hålla igång? :)

2011-01-14 @ 22:10:37

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0