Jobbdag..

Hej! Slutade vid tjugo över två. Gick hem till pappa och åt. Och nu sitter jag här framför datorn. Ska alldeles strax börja med so:n. Idag ska jag faktiskt jobba. Det känns som om jag börja komma in i det "normla" igen. Det känns inte längre som lov. Jag är trött, somnar "tidigt" på kvällarna jag kunde ju inte sova förut eftersom jag hade vart uppe till ca tre varje dag. Det har ändrats rätt snabbt ändå. Jag börjde ju lixom skolan i tisdags. Aja skit samma. Ikväll ska jag till mamma. Jag ska nog försöka plugga tills dess. Ikväll ska jag göra armhävningar med. Går efter ett program. man ska klara att göra 100 armhävningar på sex veckor. Vi får väl se hur det går ;) Jag blir glad bara jag klarar 40 hehe..


bild - kusin anton, tagen för länge sen.

ska börja ta mer bilder i skolan. Har inga nya bilder just nu..


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilket fint märke det var på tröjan!

2011-01-13 @ 23:26:00
Postat av: Pappa

100 armhävningar på 6 veckor? hmm, 6 veckor är lika med 6 X 7 dagar alltså 42dagar. 100 delat med 42 är ca 2,5. Det innebär alltså att man kam göra 2 till 3 armhävningar per dag för att lyckas! Borde väl du och mamma klara ;-)

2011-01-13 @ 23:41:07

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0