First day at school..

Tja! Första dagen i skolan idag då. vad ska jag säga ? Jag vill verkligen inte gå i skolan tror jag hoppar av .. haha . Nejdå nu ska vi inte vara negativa det var väl kul att träffa de flesta iaf. Såklart har vi redan fått en uppgift som ska vara klar snart. Mhm måste få mvg på den för jag tror den avgör typ rätt mycket av mitt betyg sen. nice.. Men jag var ju som sagt med sara efter skolan idag. Det var nice! Vi pratade, åt upp as mycket chips, pratde om min födelsedag och så lockade jag henne hår. Haha jaa vad kan man säga hon såg sååå fin ut :) hehe.. Förlåt sara.. Älskar iaf hennes hår det är så långt. Vill med ha sånt hår. Skit samma roligt inlägg känner jag eller? puss


Kommentarer
Postat av: sara

HAHA! mamma skrattade åt mig när jag kom till bilen :(

2011-01-12 @ 15:56:55

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0