Film

Just nu sitter jag och tittar på film på trean. Den är läskig kommer inte kunna sova inatt. Kul eftersom jag ska upp tidigt och träna imorrn.. Har jätteont i huvudet med så jag hade tänkt att lägga mig rätt tidigt men vi får väl se hur det går. Magvärken gick över efter jag tog en ipren. Fick en till fråga förut förresten! Riktigt roligt :) Skriv gärna namn vem ni är ;) rätts så kul att veta tycker jag!

 

Från:anonym

tack så mycket för svaret!
gör du armhävningar för att bli stark eller mer för och hålla igång? :)

 

Svar: Ibörjan var det mest som en rolig grej. Mamma och jag har typ som en liten tävling ;) men idag köpte vi gymkort så vi ska börja träna. Faktiskt redan imorrnbitti. Så det blir både som en rolig grej och för att hålla igång :)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0