Yesterday

Igår åkte jag och cornelia till eber på "prova på dag" . Jag gillar verkligen den skolan. Alla verkade trivas och man har nog väldigt roligt där. Det lutar nog mest åt att börja där nu. Efter det gick vi ner på stan och åt, skrattade åt konstigt folk, fick se en och annan stjärtspringa och så shoppade vi loss. haha nejdå .. Köpte en del grejer men slösade inte så mycket pengar för jag använde mina presentkort. Det är bra att ha fyllt år ibland alltså! Det var riktigt kul iaf :D

På kvällen så gick jag till viktor och där var min brooo råben. Vi gameade? haha ... Jag fattar inte varför viktor och robin träffas ens. Den ena sitter vid datorn och spelar wow medan den andra sitter vid xboxet och spelar fifa eller cod. Haha vilket liv? Det var kul iaf :) Dom är alltid lika speedade! Kom hem vi ett ungefär och satte på en film och somnade på 5 min.


linne: monki

byxor: monki

köpte en del andra saker med som jag har på mig idag. Tänkte visa det lite senare!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0