Onsdag

Hej! Så himla skönt vi, vi fick sluta 1 idag för att våran syslöjdslärare var sjuk. Riktigt skönt. När jag kom hem åt jag och satte mig och plugga faktiskt. Plus till mej där ;) Gjorde matteläxan och pluggade på franskaglosorna. Snart ska sätta igång med no:n. Känns bra att jag får saker gjort. Hihi.

Känner mig glad! Vet inte riktigt, men det är nog för att det känns som om våren är påväg. Det är så himla skönt när solen skiner när man ska till skolan på morgonen. Allt känns mycket roligare och bättre när solen är framme. Hoppas den stannar bara. Nä nu måste jag nog sätta igång med no:n!


bild: Jag & Cornelia för ungefär ett år sen. Tiden går fort, det känns verkligen inte som om det var ett år sen..

Kommentarer
Postat av: cornelia

herregud va snabbt tiden går ahha

2011-02-03 @ 17:36:08

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0