Solsidan




Det här hade jag på mig idag. Köpte tröjan och byxorna igår på cubus. Skorna fick jag i julklapp och dom är ifrån vagabond.

Sitter och tittar på solsidan. Det är riktigt roligt! Just nu är det reklam så jag tänkte skriva lite vad jag har gjort idag oså. Först kom ju farmor och farfar hit och hälsade på ett tag. När dom hade gått så satte jag igång och rensa min garderob. Det är ungefär vad jag har gjort idag. Fixat på mitt rum osådär. Känns skönt nu efteråt. Slipper ha massor med kläder ivägen som jag inte använder. Nice! jag hann även med och luncha med Jessica, Erik, Hanna och Marita på kupolen. Jag tog en kyckling och fetaost macka. Den är så himla god :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0