Måndag

Matteläxan är gjord och nu har jag hela kvällen framför mig att bara va. Skönt! Skolan var helt okej. Min klass är alltid lite crazyy! Det är så himla tråkigt att det är sista terminen med dom. Känns rätt konstigt när man tänker efter egentligen..

Idag har jag varit trött hela dagen, har även ont i huvudet :( Hoppas att det går över tills imorrn. Hatar att vakna med huvudvärk. Har inte direkt mycket att säga om dagen. Kan bara meddela er om att jag har NP i svenska imorrn. Känner mig lite nervös, men hoppas på det bästa såklart ;) Har även Np på torsdag. Svenska igen. Kul..

tänkte ladda upp bilder men blogg.se vill inte sammarbeta med mej..


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0