Alla ♥ - dag & volleybollturnering

Hej! Har ni haft en bra alla ♥ - dag ? Iskolan var det volleybollturnering. Det var kul bara att det finns svikare som byter lag till andra klasser och personer som är agressiva och får utbrott för minsta lilla. Dessutom förlorade vi alla matcher haha . Men jag gillade vårt lag i iaf. Det var riktigt kul om man bortser från de sakerna ;)

 

Efter skolan gjorde jag inte mycket, men nu på kvällen har jag lagat mat till mamma och fredrik. Jag lagade fläskfilé med klyftpotatis och tzatsiki. Gott! Nu ser jag på tv och ska göra hela kvällen.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Hur kan du seriöst vara tjurig över att jag ville vara med mina vänner som är i en annan klass? Jag blir så jäkla irriterad på dig och så säger du det här också.. Det var inte äns farligt, och var det för att du förlora eller?? Dålig förlorare iså fall. Och så sa du att jag skulle åka på klassresa med dom också, och det hade jag gärna villjat, för inte orkar jag åka med den här omognaklassen iallafall..

2011-02-18 @ 13:38:25

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0