Måndag


sorry för tråkiga bilder ska börja fota mer både i skolan och hemma

Tja! Hur är det med er läsare? Jag mår skit bra! Har legat på balkongen med musik i öronen och njutit av vädret sen halv fyra. Riktigt skönt!! Nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på justin bieber. Det blir man ju också glad av ;) Idag fick vi reda på Np- eng & kemi resultat. Är riktigt nöjd. På engelskan fick jag vg. Är nöjd för det kändes som att hörövningen verkligen inte gick bra. På kemin fick jag ETT poäng från MVG så det blev ett vg+ men jag är ändå glad för min lärare sa att jag skulle få MVG i slutbetyg ändå :D Nu ska jag städa lite i mitt rum sen ta en dusch. Life's good !


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0