le week-end

Tja ! Jag sitter just nu och målar naglarna. Annars har jag pluggat hela dagen. Från när jag vakna tills nu. Tråkigt ! Men det måste göras. Vi har jättemycket den här veckan med. Två prov, två stora inlämningsarbeten + läxor -.- Igår satt jag också och plugga. På en lördag ?! Fast jag pluggade inte hela dagen men ändå. Innan jag plugga igår var jag på stan med cornelia. Hittade en tröja/ tunika, ett skärp och trosor. Nice ! Jag tror jag har shopping begär eller nåt. Jag fick pengar igår och jag åkte direkt till stan och köpte upp typ allt. Haha tur att jag bara fick hälften av pengarna.. Nej nu måste jag gå. pusss


Kommentarer
Postat av: Farmor

skärp till dej Frida har ni inte kommit till den

lektionen som handlar om spara o slösa

2010-10-05 @ 20:41:30

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0