plugg hos cornelia

Tja ! Skriver aldrig nåt här. Ofta har jag inget att skriva om för det händer ungefär samma saker varje dag. Skola plugg skopa plugg..  men när händer roliga saker har jag inte tid/ lust att skriva för då gör jag ju annat. Haha vilket problem jag har ;) Kanske ska sluta blogga ? Aja vi får se vad som händer. Skulle iaf vilja göra om designen för den jag har nu är så tråkig och den har jag haft länge.

Idag har jag vart i skolan. Jag hade matlagningsprov. Tre rätters. Hoppas det gick bra, kändes som det iaf! Efter skolan gick jag och cornelia hem till henne och pluggade. Vi började på Mvg uppgiften i fysik men vi hann inte klart idag men vi skrev mycket ändå. Good! Ikväll är det desperate housewives. Tills dess ska jag väl bara sitta och glo!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0