tillbaka !

hejhej :) nu är jag hemma igen. Eller jag kom hem sent i tisdagskväll. Det har varit väldigtväldigt bra! Thailand är så himla fint! Det har verkligen varit två härliga veckor. Saknar't redan :( Fast det känns ändå rätt bra att komma hem. Jag har faktiskt längtat hem emellanåt. Så det känns ändå bra att vara hemma i sverige igen. Även fast det är snöigt och kallt. Fast det börjar ju gå åt vår nu, det är sol nästan varje dag och det börjar kännas varmare. Härligt (Y) Jag kan lägga in bilder sen eller någon annan dag. Har inte lagt in dom på datorn än.

Idag har jag bakat kladdkakemuffins med hanna. Har inte smakat dom än men dom såg goda ut! Jag har tittat på film och varit barvakt också. Dagen har väll vart okej. Ikväll ska jag mysa med chips framför melodifestivalen, med min familj. ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0