Tisdag och Onsdag

Gud vad snäll jag är! Jag nattade erik och hanna igår och idag har jag varit barnvakt.  Jag är ju helt enkelt super snäll! :o haha.. Nae då men idag så har det vart en jätteskön dag. Har varit ute och solat och badat. Jag har till och med fått lite färg. Nice. Det slutade med att jag fick vara barnvakt men det var bara kul. Vi badade och såg på film. Igår var det Hannas födelsedag. Vi hade gäster hela dagen. Senare på kvällen kom Agnes, Sara och Paulinn hit. Vi badade och myste uppe på "balkongen" med tårta och filtar. Två riktigt hääärliga dagar.

Jag saknar ju så klart cornelia ♥

igår:

Födelsedagsbarnet

Jag och Anton. Jag är förresten nyklippt

Anton

Jessica och Hanna

Gustav

Jag lägger upp fler bilder på fb!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0