SPYA


hejhej :) just nu sitter jag hos cornelia ! cornelia hälsar att hon är spyfärdig bara så ni vet! Vi har vart på stan idag. Vi frågde efter prao platser i fucking 1,5 timmar. nu tycker ja att de räcker med fridas tråkiga prat ......
NU TAR JAG ÖVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1. JAG OCH FRIDA HANDLADE GLASS FÖR 125 KR  VERY NICE TUR ATT JA INTE BETALA FÖR'T
2.SEDAN EFTER DET ÅT VI MASSA CHIPS VILKET JAG ÅNGRAR NU ............... (SPYFÄRDIG)
3. FRIDA TROR ATT ASYNJA SOVER FAST HON INTE GÖR DE (FRIDA GILLAR ATT ÖVERDRIVA)
4. JA HAR SKIT ONT I AXLARNA OCH RYGGEN EFTER ATT HA FRÅGAT EFTER PROAPLATSER I 1.5 TIMME .... FAN NU BÖRJA JA MÅ ÄNNU MER ILLA ...
FRIDA KAN DU HÅLLA I MITT HÅR SEN *? TACK...
 MEN VI HAR DE KUL IALLAFALL BILDER KOMMER MAYBEEEEEEEEEEEE /MVH PUSSISR CORNELIA

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0