halsfluss ?

hej ! Imorrn ska jag till vårdcentralen och kolla upp min hals. Jag är nämligen sjuk och har vart det i snart tre dagar. Feber, ont i halsen, svullna halsmandlar, och på halsmandlarna har jag äckliga vita prickar. Usch !! Jag har svårt att prata och ibland andas. mm inte så kul :/ Jag kanske har halsfluss, men måste man inte hosta väldigt mycket då? Aja nu ska vi inte prata om tråkiga saker. Någon som har gjort något kul i skolan idag? Om jag inte skulle vart sjuk så skulle jag väll ha gjort matteprov och det är ju kul -.-

Ha det bra ♥

Kommentarer
Postat av: fannie

krya på dig frida <3

2010-01-26 @ 20:56:40
URL: http://faanniebeletiic.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0