favorite shoes

Jag älskar verkligen converse! Jag har tre par nu. Ett par bruna fast dom är för små, ett par vita och ett par röda. Men hehe jag vill ha flera !! Just nu är jag inne på att köpa ett par svarta. Fast jag kan ju liksom inte använda dom förens till våren och då kanske dom är för små eller nått. Så jag väntar nog med att köpa ett par till efter thailand. Om jag kan hålla mig ;) Fast jag kom på att jag kan ju faktiskt ha dom i thailand om dom inte blir för varma som mamma säger men jag vill verkligen ha ett par..


Kommentarer
Postat av: cornelia

haha jasså säger du det hha ja hade väldigt roligt åt ditt inlägg

2010-01-14 @ 21:00:51

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0