cornelia ljungberg :D

hejhej :) jag känner att jag är på bra humör idag. Det kanske är för att det var roligt i skolan idag ! Vi började halv tio och slutade halv fyra. Först hade vi heltid. Sen skulle vi haft bild men våran bildlärare var sjuk så vi fick håltimme, och eftersom vi hade lunchrast efter bilden så fick vi två tim och tjugo minuters lunchrast! nice .. så jag, cornelia, olixia och ida åkte ner till mc. Det var den godaste skol-lunchen på länge hehe ! Efter luchen var det livskunskap, so och heltid. Det kanske inte låter som en sån rolig dag men det var den faktiskt. Nu ska jag lägga mig i skoffan framför tv:n med mitt täcke och mysa ♥


cornelia du är för bra asså ! :D

Kommentarer
Postat av: cornelia

;)

2010-01-13 @ 20:18:24

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0