15ÅR IDAG ! :D

Jahopp då var det min födelsedag! :D hihi .. Skolan var väldigt kul idag ! Förutom att Inger inte kunde skippa livskunskapen bara för att jag fyllde år , dålig stil tycker jag ! Efter skolan gick cornelia och jag ut och la oss i snön det var väldigt härligt ! jag skulle faktiskt kunna sova ute i snön. hahhaha vi är helt normala !! Vi har precis firat mej, mamma och fredrik åkte hem nyss. Farmor och farfar och mormor och morfar plus alla mina kusiner kommer ngn annan dag. Jag tror jag och min kusin sara ska fira tsm eftersom hon fyller år den 23januari :) Men idag har jag iaf fått en fotoram, pengar, en bok till min nya kamera, godis, tröja & armband :) (y) mkt nöjd !


muffinsarna jag bakade igår


tomas sabo armband





Kommentarer
Postat av: Jonas

Bra klappar Frida :)

2010-01-21 @ 19:24:45
Postat av: cornelia

fan va skönt de va asso... borde göras om :)

2010-01-21 @ 21:12:14
Postat av: ida

grattis! :D

2010-01-23 @ 00:40:38
URL: http://idafranzen.blogg.se/
Postat av: sara

Vi borde fira oss tillsammans, haha. Skulle vara kul iallafall :)

2010-01-23 @ 13:22:05
URL: http://sarabeier.blogg.se/
Postat av: Pappa

Fina presenter, du måste ha snälla föräldrar!!!

2010-01-24 @ 09:20:51

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0