100128

hejhej! Hur mår ni idag då? Jag mår sådär :/ Pencillinet gör så att jag inte mår så bra. Får ont i magen och blir illamående och ibland behöver jag springa på toa. Ni kan ju räkna ut resten själva. Jag behöver ju inte gå inte på detaljerna.. hehe.  Aja nu ser jag iaf på tv. Det har jag gjort hela dagen. Inte så kul.. Hoppas jag mår bättre imorrn så jag kan sätta igång och plugga. Jag har ju missat rätt mycket bla ett matteprov. Jag har kommit på att jag inte har skrivit så roligt på dom senaste dagarna mhmm.. det kanske är för att det inte händer ngt roligt just nu, förrutom att jag är sjuk och hur kul är det ? inte alls.. men här får ni en bra låt som kanske piggar upp er :


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0