förkyld

Usch jag mår inget bra och jag har varit skit hes hela dagen. Jag MÅSTE vara frisk imorrn ! Och tills på måndag.. Jag får väll proppa i mig massor alvedon och dricka te i mängder haha ;) Jag har kollat lite på vad jag ska ha med mej men inte fixat allt än. Tar en paus från det ett tag och istället ska jag lägga in musik på mobilen till resan. Har inte kunnat gjort det innan för minnet var för litet men nu har min snälla pappa köpt ett minnes kort till mej :D Så det är väll vad jag ska göra ett tag nu. Sen ska jag pappa erik och hanna göra pizza. Gott!



mitt marsvin molly

Kommentarer
Postat av: edvin

fan asso ditt marsvin byter namn hela tiden ahha

2010-02-19 @ 23:11:49

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0