Hela livet var ett disco (8)

hejhej ! Jag är på bra humör känner jag :D Skolan var rätt så kul. Gympa först, kl 8 !! Vi körde handboll. Jag tyckte det var kul . Sen NO, lunch, franska & matte. Jag gjorde mitt prov. Det gick bra ! hoppas jag .. svarade på allt iaf. Efter skolan åkte jag och cornelius till stan. Ida och oliwia hoppade på spårvagnen efter ett tag också ! Vi åt mc med dom. Fyfan jag ångrar verkligen att jag åt mc.. FÖR cornelia och jag proppade i oss 2st muffinsar innan vi åkte till stan. Dom var goda men det är ju inte nyttigt. Inga mer onyttiga saker på ett tag ! Det var kul iaf. Jag köpte 2st nagellack, toplack, örhängen och en väska. Sen var det konfirmation. kul! Ny ledare. Vet inte riktigt vad jag tycker om honom. Han var rolig men lite craaazzzy.. Nu ska jag hoppa in i en varm dusch. Jag fryser!

no pics today, gick inte att lägga in på datorn



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0