Packar

hej :) Just nu packar jag. Har nästan allt klart. Förutom att jag måste ner på stan imorrn igen och köpa en kjol, ett vitt linne, solglasögon och nya hörlurar. Mhmm .. Mår inte så bra känns som om jag har feber :( Jag får inte bli sjuk! Jag åker ju imorrn. Jag är fortfarande hes men inte alls lika mycket som igår och i fredags. haha ibland lät det som om jag hade kommit i målbrottet eller nått.

Ja som sagt så var ju jag och cornelia på bio och stan igår. Bion var skitbra och jag rekomenderar den verkligen! Vi hann bara gå på stan i en timme innan affärerna stängde. Jag han köpa en del kläder ändå. Vi stötte på många problem igår men det blev en jättebra dag iaf! :D

Idag har jag varit på konfirmation. Efter det fika jag,sara,jenny,paulinn,vickan och Agnes på Kupolen. Trevligt! Sen kom cornelia ner på stan och hon och jag gick och shoppade loss haha. Köpte en del grejer idag med.

Kommentarer
Postat av: sara!

hoppas du får det freaking awesome i thailandet!hälsa alla snygga killar...okej det kanske inte finns så många där... HAHA! nejmen serri ha det bäst. pusss

2010-02-21 @ 22:13:18

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0