sportlov

hej! Ska snart sätta igång och packa lite smått inför thailand. Är hos pappa nu så ska packa ihop grejer här och sen ta dom till mamma imorrn. Imorrn ska jag & cornelia se snabba cash på bio och gå på stan. KUL :D Skolan var kul eller aa rätt så iaf. Börja med sovmorgon och prov hah (Y) gick bra hoppas jag.. Sen var det franska lunch eller man kan inte riktigt säga att vi hade "lunchrast" för vi åt och sen började vi direkt med slöjden. Men det var för att hon skulle iväg och vi fick sluta tidigare. Jag hatar min no lärare just nu! Bara så ni vet hah..


NU ÄR DET SPORTLOV OCH THAILAND OM TRE DAGAR WIHUU!

Kommentarer
Postat av: Pappa

...och din NO-lärare läser inte bloggar eller?

2010-02-19 @ 23:26:23

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0