Helgen

I fredags var det sista dagen på praon! Detr var verkligen kul. Synd att jag bara var där en vecka. Men !! Jag tror att jag har fått sommarjobb där och typ extra jobb. Dom ringer när dom behöver hjälp. Hiihi :) åhh vad kul! Hoppas hoppas dom ringer. Efter praon åkte jag hem till pappa. Elli och viktor kom dit senare. Vi åt, sen gick vi till viktor. Nördarana satt och spela wow medans jag satt och glodde?!! så roliga var dom .. haha sen gick jag och elli hem till mej igen. Vi somnade nästan på direkten. Sen vaknade jag av att jessica väckte mig kl 8!!. Vi skúlle nämligen sjunga för erik som fyllde år! Grattis till min älskade bror i efterskott ♥ Efter presentöppningen somnade vi om igen och vakna runt 10 ? Elli gick hem och jag till spårvagnen, för jag och cornelia skulle gå på stan. Hittade en jättesöt klänning, en fondation och ett rött läppstift. Läppstiftet tänker jag nog ha på julafton. Aja när jag kom hem hade redan gästerna kommit. Vi firade erik och åt massor med kakor! När alla gäster hade gått åkte jag faktiskt hem till sara. Vi pratade lite om nyår och åt cheeseballs. Vid ca tolv kom mamma och fredrik gick vi gick  hem i snö ovädret. Det är vad jag har gjort de senaste två dagarna. Har hunnit med mycket tycker jag allt! Riktigt bra helg blev det. Hoppas erik tyckte om sin födelsedag också!


Erik! haha han ser inte så glad ut

Hanna, jag och nattis

Fick en present av dem på praon!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0