Gott nytt år!

HEJ! vet inte riktigt var jag ska börja .. det har ju hänt rätt mycket sen jag skrev sist! Jag kan ju börja med att jag har haft en jättebra jul även fast den hade en del sorliga stunder. Hann med att vara på fem ställen under tre dagar. Varav tre ställen på julatfton. De ni ;) Jag fick jätte fina julklappar. Skor, kläder, presentkort, pengar, locktång, iphone docka, sminkväska, smink och massa små saker. Hoppas ni har haft en bra jul. Idag är det ju nyårsafton. Jag ska vara hos mamma och så kommer min moster och mina kusiner dit. Jag, sara och cornelia skulle egentligen bjuda några oså men det blev inget för vi hade ingenstans att vara.. Synd!

Jag har ju haft skolavslutning med! Det var nice. Det var många som sjöng och spelade. Bla min hemkunskapslärare, han var faktiskt bra! Han sjöng en bra låt med med det bästa bandet kent ♥ är även jättenöjd över mina betyg.
 
har tyvärr bara bilder ifrån farmor och farfar för jag min klant glömde ladda kameran.






Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fick du för betyg? :)

2010-12-31 @ 16:16:30

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0