Fredag

Tja ! Första prao veckan avklarad, skönt! Har nog inte berättat att det är prao nu eftersom jag inte bloggar så ofta Hehe. Det blir så ibland bara. Den här veckan har jag iaf varit på prao. Jag och cornelia praoade på toys'r'us. Helt okej, blev tråkigt ibland. Tur att cornelia var där, för annars hade jag nog inte orkat med de långtråkiga dagarna. Har iaf bestämt mig för att jag inte ska jobba på toys'r'us ;) Nästa vecka ska jag praoa på te och kaffe companiet. Hoppas det blir bra. Ska nog gå och lägga mig nu. Är väldigt trött! Imorrn ska jag och cornelius typ träna haha får väl se hur det går ;).. God natt ♥

 

Här är några saker jag önskar mig i julklapp så ni vet vad ni ska köpa ;) :

 

 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0