4:e advent

Hej ! Idag är det den 4:e advent. Shit vad tiden har gått fort! Det är ju julafton nästa vecka ;o Skönt att jag har köpt klart alla julklappar nästan.. Jag har ju inte bloggat på hele helgen så jag tänkte skriva om den lite senare ikväll. Idag har jag iaf gått på stan och köpt julklappar med mamma till mina kusiner. Vi har till och med hunnit köpa gran! Efter det åkte jag till pappa. Vi åkte direkt till badhuset i finspång för erik och hanna skulle på simskola. Nu är jag hemma igen ! Jag ska nog titta på julkalendern haha (a) Jag tycker faktiskt den är jättebra iår hehe.. Sån är jag ! Skriver om helgen senare . pusss


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0