14 december

Hej! Måste bara säga wtf!!!! Såg ni på dhw? Vad hände egentligen? är i chock haha nejdå men undra om susan dog det kan hon väl inte göra.. och vem som sköt paul ?!! Någon som har en aning ? ;)

Haha aja tänkte berätta lite om dagen! Började ju som sagt elva idag med. Jag fick mäta upp te, plocka undan disk, hjälpa kunder och gå ärenden. Låter kanske inte kul men det är det! Haha när jag skulle handla ljus på klippet till cafet så var det typ hundra små tanter och gubbar där inne och det var jättelång kö och alla små tanter trängde sig haha. Gör man så? Och äldre människor brukar ju säga att ungdomar inte är väluppfostrade, dom är ju faktiskt likadana själva.. hah. Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, men först ska jag prova några olika sorters te som jag fick med mej hem. God natt :)

 


Kommentarer
Postat av: sara :)

Måste bara säga att du var väldigt fin i håret :)

2010-12-21 @ 21:37:35
URL: http://sarabeier.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0