valborg

hej :) Jag är väldigt glad idag, bara så ni vet!  Jag tror den här helgen kommer bli skitkul. Idag är det ju valborg och jag ska träffa cornelia. Ska antagligen sova hos henne med! Imorrn ska vi + ida och oliwia åka upp till 1 maj firandet. Om man nu säger så hehe.. Sara fyller år också! Så henne ska jag fira på kvällen. Mys uppe på hennes berg. Trevligt ! På söndag ska jag, mamma och farmor titta på konfirmationspresent! Måste hinna med att plugga också. Fullbokad helg men det kommer bli super! nej nu måste jag ringa cornelia.. see you later! :*


Kommentarer
Postat av: emeliee

Heeej, finfina frida!!!



Hoppas allt är bra med dig, och att du haft en kanon Valborg!!! Min har varit perfekt här i Uppsala :)



Som du kanske hört kan jag tyvärr inte komma hem till din konfirmation... Attsingen, vore verkligen himla kul, men jag har så mycket i plugget så jag hinner tyvärr inte... Men jag hoppas du får en underbar konfirmanderdag!!!



puss på dig, så ses vi i sommar!!!

2010-05-01 @ 18:46:40
URL: http://luddeliten.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0