härligt väder!

Hej på er! Hur mår ni idag? Bra hoppas jag. Jag mår iaf rätt så bra. Jag kom hem för ett tag sen. Jag har varit på konfa och efter det gick jag en promenad i det härliga vädret med sara. Det är väldigt skönt ute bara att det blir lite kallt när det blåser. Men solen skiner iaf! Resten av dagen ska jag plugga och fixa inför skolan. Inte direkt så kul men det måste göras. Jag ska strax börja så jag slipper sitta ikväll när det är wallander. Det vill jag inte missa!

Igår så träffade jag viktor. Jag var där hela kvällen. Vi såg på barca och nörda wow & cs. Haha det var kul. Typ första gången jag spelade wow. Eller tredje men ändå.. Det var iaf trevligt :)


Gud vad jag längtar till sommaren! Tänk er att sitta ute i solen och äta jordgubbar mmmm..


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0