wonderwall - oasis



Hej! Hur är det med er ? Med mej är det väll bra. Känner mig lite gladare nu än när ja kom hem från skolan. Vi hade slöjd sista timmen och jag fick reda på vad jag skulle få för betyg på min kudde som jag har gjort. Hon gillade verkligen trycket som jag hade gjort och det fick jag mvg på men hon gillade inte att jag inte blev klar i tid för att jag har varit sjuk och sen var jag ju i thailand och då sänkte hon betyget till vg- åhhh! Irriterande. Om jag bara inte hade blivit sjuk så skulle jag fått mvg ! Hur kan hon sänka ett betyg så mycket bara för att jag var sjuk? Jag får tänka att det bara är på kudden och jag kan fortfarande få bättre betyg på hela "termins betyget" aja skit samma. Hehe, jag kom på att det kanske inte så kul för et att läsa det här. Så nu skiter vi i det och går vidare. heh. Just nu sitter jag hos pappa. Jag har inte gjort så mycket typ bara tittat på tv och degat. Inte super kul direkt. Jahopp jag upptaterar säkert mer ikväll . Pussssss


hahaha jag tar ut mina känslor på bloggen! not god..


Kommentarer
Postat av: cornelia

SKÄMTAR DU ELLER?

2010-04-16 @ 21:03:30

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0