090907

Just nu ligger jag i sängen och ser på tv. Känner mig sjuk. Jag har ont i halsen och i örona. Usch jag vill inte bli sjuk ! Jag måste verkligen gå på toa men jag orkar inte. Vi har bara en toalett för tillfället. Vi ska eller håller på att göra om vårt badrum här uppe. Rörmockaren är här just nu faktiskt. Jag längtar verkligen till när badrummet är klart. Och det innebär en ny dusch ! Hahha,är jag inte lite knäpp? jag sitter ju faktiskt och skriver om toalletter ?! heheh inte så interessant kanske.. Men jag kommer inte på så mycket att skriva om. Någon som har någon idé på vad eller kanske vem jag kan skriva om ? nej nu måste jag gå verkligen gå på toa. och på vägen kan jag ju faktiskt stoppa i mig en eller två alvedon. vill verkligen inte bli sjuk ! puss

Kommentarer
Postat av: eemuuul

ahahah du kan skriva om mig:P;OXD

2009-09-07 @ 20:13:51

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0