so you think you can dance ?

heej :) Det var roligt på den däe pizza grejjen. Tog lite bilder men jag min dator är cp så jag lägger in bilder imorrn istället. Som sagt så skulle vi äta pizza och så. Jag tog en kebabtallrik. gott gott. Men fan vad jag mådde illa efter. När jag kom hem så gjorde jag min so läxa och såg på extreme home makeover vet inte riktigt hur det stavas. Me  i alla fall i programmet så var det en liten kille som var runt 4-5 år och hade en sjukdom, benskörhet eller nått liknande. Han bröt benen jätte lätt. Han kunde varken gå eller sitta själv och han bad om ursäkt till sin mamma när han bröt ett ben. Han sa ungefär på svenska: " Förlåt mamma men jag bröt min arm. Det är inte ditt fel ! " Bara man bar upp honom i famnen kunde bryta sin arm eller vad som helst.  Asså han hade ont hela tiden. Eftersom han nästan alltid hade ett brutet ben i kroppen :/ Nu ser jag på so you think you can dance. jag fattar inte hur dom kan dansa så bra ! Dom är skit duktiga och jag är verkligen imponerad ! Om jag inte skriver nåt mer sen så får ni sova så gott ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0