spotify

hej ! pluggat lite engelska och tar en paus ett tag. Man orkar ju inte plugga hela tiden  ;) Just nu sitter jag och lyssnar på "battlefield-jordin sparks" den är grymt bra tycker jag ! Är det någon som håller med ? jag har spotify och det är jättebra men det finns en liten dålig grejj med det och det är ju att man inte kan typ "föra" över musiken till mobilen. Egentligen har dom ju gjort spotify för att man inte ska ladda ner men jag tycker ändå att man ska få ta musiken. Dom kan ju hitta på ett bra sätt att lösa det. Jag vet att dom som gör musiken inte får några pengar när folk laddar ner och nu finns det typ inga skivaffärer ( i alla fall inte i norrköping ). Den jag känner till är åhlens och dom säljer ju inte bara skivor utan kläder och så också ! Snart ska jag äta blev lite sen mat idag, men mamma måste jobba över för att få ledigt från jobbet om vi ska kunna åka till thailand xd Sen blir det att plugga lite igen sen se på film tror jag. Marley och jag. Den verkar bra ! puss


Kommentarer
Postat av: Pau:)

Spotify äger!!!

2009-09-29 @ 15:43:32
Postat av: sara .. :D

för det första hahaha till att paulinn skrev pau och för det andraa så finns det spotify i mobilen!! :D haha

2009-09-29 @ 20:22:29
Postat av: Nirmela

Spotify in my heart.

Men det är dåligt att man inte kan föra över låtar,

som du sa. Haha. :)

2009-09-30 @ 18:44:02
URL: http://chuuklad.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0