hemma idag

hej ! jag är hemma idag. Har ont i huvudet och halsen. Jag hade lite feber imorse men jag tror att jag inte har det längre.  jag har typ bara legat i soffan och halvsovit och sett på tv. Ska nog se en film sen. Det är så tråkigt att vara hemma o vara sjuk. Man orkar liksom inget. Hoppas jag kan gå till skolan imorrn.

Igår jag jag hos mormor och morfar. Vi hjälpte dom med massor av saker. Tex att bära ved -.- suuck ! Det var tråkigt. Men jag bar inte bara ved jag tog lite kort och pratade med mormor och morfar. Det var trevligt ;)





hela den där högen bara vi ner för kullen och staplade den i ett skjul.

vi fyllde hela det där skjulet

Kommentarer
Postat av: emil

kmr du imorrn då?:O kom ihåg vi börjar kl 8

2009-09-14 @ 15:31:16
URL: http://aa

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0