plugg plugg paus plugg..

Nu har jag precis lagt i en maskin tvätt. Jag har tvättläxa. Jag ska sortera tvätt ,dosera tvättmedlet, ställa in rätt program, hänga upp tvätten el. lägga den i torktummlaren sen ska jag stryka. Nu förstår jag jessica. Det är verkligen inte kul att tvätta ! Jag har massor med andra läxor. Sv: frågor till en bok. Eng: glosor + att man ska kunna texten och förklara den. So: Skriva vad som är skillnaden mellan diktatur och demokrati och nyhetsläxa. No: bli klar med en visp Franska: glosor + text. Tråkigt !!!
Skolan var okej. Som vanligt. Kom inte försent idag i alla fall ;) HK var nog det roligaste.
Nu är det sverige tyärr hinner jag inte se för jag måste sätta mig med glosorna :(

Kommentarer
Postat av: jenny

8:an=hårdaste året, so Ive herd

2009-09-11 @ 14:38:50

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0