mmm..

Vetni ? Pappa ringde till det där medecincenter idag och skulle beställa tid för mitt knä. Och vet ni vad dom säger eller ? Att det inte finns tider förens i slutet på oktober och i november ! Eller så får man ta akut tid och då skulle han ringa på måndag igen. Det finns aldrig några tider där. Och om man ska ta en akut tid så kunde det bli när som helst. Mitt på dan eller skit tidigt på morgonen. Åh nu har jag fått skriva av mej lite. hehehe. Förresten min kjol och mitt armband har kommit today ! Men armbandet var alldeles förstort så det ska vi nog skicka tillbaka. Men kjolen är jag jätte nöjd med förutom att den kanske är lite lite förstor där bak :) Ska ha den imorrn tror jag ! Nu ska jag lägga mig i sängen och se på tv. Grymt trött ! Godnatt ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0