1 september

Just nu städar jag ! Asså mitt/mina rum är alltid stökiga. Det känns som jag städar hela tiden. Fast det känns nog ju så om man har två rum. Men om jag inte skulle slänga alla mina kläder på golvet så skulle jag nog inte behöva städa så mycket. Skit samma! Efter skolan träffa jag sara :D Vi gjorde inte så mycket vi satt mest vid datorn och flumma.. ;d Skolan var kul,rätt kort. Började åtta med gympa. Jag fattar inte varför dom lägger gympan så tidigt ? men i all fall jag slutade tjugo i två. Jag tycker synd om cornelia hon är fortfarande sjuk :/ hoppas hon kommer imorrn ! Imorrn har vi hk :D det är super kul ! nu måset jag städa klart ♥






Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0